W marketingu stawia się przede wszystkim na kreatywność, co często oznacza wykorzystanie zaskakujących narzędzi czy nieoczywistych rozwiązań. Jednym z takich sposobów może okazać się wykorzystanie produktów spożywczych takich jak czekoladki, herbaty, czy cukierki. Niekiedy będą to także alkohole spersonalizowane. Dowiedz się więcej na temat tego, czym właściwie są i czy ich użycie to dobry sposób na promowanie swojej marki wśród konkurencji i klientów.
Czym są alkohole personalizowane?
Wspomniane alkohole personalizowane to takie wyroby, które – jak wskazuje sama ich nazwa – są w jakiś sposób dostosowane do oczekiwań klienta. Może to być na przykład grawer, specjalnie zaprojektowana etykieta, wyjątkowa butelka czy też własna linia trunku, która następnie zostanie wykorzystana przez dany biznes na przykład w formie pamiątki z regionu czy jako prezent dla kontrahenta. Wszystko dotyczy zatem nadania indywidualnych cech danemu produktowi.
Czy alkohole personalizowane mogą promować markę?
Niekiedy firmy sięgają właśnie po alkohole personalizowane, ponieważ na ich etykiecie umieszcza się na przykład wzmiankę działalności. Dodatkowo wpływa to na zwiększanie rozpoznawalności, dzięki temu, że taką butelkę można wręczyć klientowi czy partnerowi biznesowemu. W tym celu wskazuje się, że lepiej zdecydować się na produkty z destylarni o ugruntowanej pozycji na rynku, na przykład takich: https://torunskiewodki.pl/oferta/oferta-eksportowa/.
W jakich sytuacjach można wykorzystać alkohole personalizowane do promocji?
Istnieje wiele okoliczności, w jakich taki trunek służy jako promocja marki. Alkohole personalizowane z destylarni z wieloletnią tradycją służą między innymi jako prezent dla klientów, kontrahentów i innych osób, które współpracują z daną firmą. Dzieje się to przy okazji spotkań biznesowych, rozmaitych eventów, obchodzonych świąt czy też w innych sytuacjach, kiedy dane przedsiębiorstwo chce w jakiś sposób się wyróżnić na tle konkurencji.
Różne smaki spersonalizowanych alkoholi
Personalizacja nie dotyczy jedynie wyglądu butelki czy etykiety. To także kwestia smaku alkoholu. Obecnie produkuje się rozmaite wersje trunków, takie jak na przykład wódki smakowe i czyste. Niekiedy wytwarza się je w wersjach regionalnych, takich jak toruński piernik czy podkarpacka śliwowica. Dzięki temu powstają także pamiątki z tych terenów, które z pewnością zostaną zauważone przez turystów lub partnerów biznesowych lokalnych przedsiębiorstw.
Alkohole personalizowane – kto je przygotowuje?
Obecnie z łatwością da się znaleźć ofertę przygotowania spersonalizowanej butelki alkoholu czy nawet całą markę napojów specjalnie dla danego przedsiębiorstwa. Staną się elementem komunikacji wizualnej wybranego biznesu. Takie trunki przygotowuje między innymi destylarnia Toruńskie Wódki Gatunkowe: https://torunskiewodki.pl/oferta/marki-wlasne/. Dzięki temu można zyskać dodatkowy pomysł na upominek. Sprawdź, w jaki sposób tworzy się takie produkty.